Wynik wyszukiwania

24/10/2018 Kategoria: Marka

Nowa modułowa platforma Groupe PSA przystosowana do różnych rodzajów napędów

PLATFORMA O KLUCZOWYM ZNACZENIU DLA PRODUKCYJNYCH I ENERGETYCZNYCH WYZWAŃ GROUPE PSA.
W ramach realizacji planu strategicznego ,,Push To Pass” Groupe PSA zmniejszyła globalną liczbę swoich platform samochodowych, aby zoptymalizować koszty prac badawczo-rozwojowych oraz zracjonalizować procesy wdrażania do produkcji i procesy produkcyjne.

czytaj więcej »

18/09/2018 Kategoria: Marka

PSA Aftermarket na Salonie Automechanika we Frankfurcie

• Światowa ofensywa, premiery nowych produktów i usług
• Groupe PSA kontynuuje wdrażanie wielomarkowej strategii na rynku aftermarket, która jest jednym z filarów planu strategicznego Push to Pass

Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu jak również marki i wieku samochodu.

czytaj więcej »

03/09/2018 Kategoria: Marka

Wszystkie samochody osobowe Groupe PSA są oferowane z homologacją zgodną z protokołem WLTP

• Wszystkie osobowe modele marek Peugeot, Citroën, DS, Opel i Vauxhall mają obecnie homologację zgodną z protokołem WLTP, który lepiej odzwierciedla zużycie paliwa w rzeczywistych warunkach użytkowania.
• Przemyślany dobór technologii – SCR (selektywna redukcja katalityczna) i GPF (filtr cząstek stałych dla silników benzynowych) – wprowadzony z wyprzedzeniem wobec przyszłych przepisów, zapewnia Groupe PSA pozycję lidera we wdrażaniu bardziej rygorystycznych norm w zakresie obniżania emisji zanieczyszczeń.

czytaj więcej »

30/08/2018 Kategoria: Marka

Zmiany organizacyjne w Groupe PSA w Polsce

• Maciej Szerszeński zostaje dyrektorem finansowym i administracyjnym marek Peugeot, Citroën, DS i Opel w Polsce
• Grzegorz Handzlik zostaje nowym dyrektorem marki Opel
• Paweł Gawryluk zostaje nowym dyrektorem marki Peugeot
• Sebastian Domeracki pozostaje dyrektorem marek Citroën & DS

czytaj więcej »