Wynik wyszukiwania

15/11/2018 Kategoria: Marka

Peugeot, Citroën i DS Automobiles na Warsaw Motor Show

Już w najbliższy weekend w halach Warsaw Expo w Nadarzynie odbędzie się czwarta edycja targów Warsaw Motor Show. Wśród wystawców obecne będzie także PSA Retail, prezentujące najnowsze modele marek Peugeot, Citroën i DS Automobiles.

czytaj więcej »

25/10/2018 Kategoria: Marka

Wzrost przychodów Groupe PSA o 7.8% w trzecim kwartale 2018 r.

Przychód Groupe PSA za trzeci kwartał wyniosły 15,4 miliarda euro1 a za 9 miesięcy 2018 roku – 54 miliardy euro (+29,1%);
Wzrost przychodów branży samochodowej Peugeot Citroën DS (PCD) o 0,8%:
- Silny wzrost udziału w rynku europejskim: +0,7 punktu2;
- Niekorzystny wpływ różnic kursowych, zwłaszcza w Argentynie, Brazylii i Turcji;
Przychody sektora motoryzacyjnego Opel Vauxhall (OV) wyniosły 3,9 miliarda euro;
Ogólnoświatowa sprzedaż Groupe PSA spadła o 16,7% ze względu na zawieszenie działalności w Iranie. Sprzedaż na rynku europejskim wzrosła o 8,1%

czytaj więcej »

24/10/2018 Kategoria: Marka

Nowa modułowa platforma Groupe PSA przystosowana do różnych rodzajów napędów

PLATFORMA O KLUCZOWYM ZNACZENIU DLA PRODUKCYJNYCH I ENERGETYCZNYCH WYZWAŃ GROUPE PSA.
W ramach realizacji planu strategicznego ,,Push To Pass” Groupe PSA zmniejszyła globalną liczbę swoich platform samochodowych, aby zoptymalizować koszty prac badawczo-rozwojowych oraz zracjonalizować procesy wdrażania do produkcji i procesy produkcyjne.

czytaj więcej »

18/09/2018 Kategoria: Marka

PSA Aftermarket na Salonie Automechanika we Frankfurcie

• Światowa ofensywa, premiery nowych produktów i usług
• Groupe PSA kontynuuje wdrażanie wielomarkowej strategii na rynku aftermarket, która jest jednym z filarów planu strategicznego Push to Pass

Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu jak również marki i wieku samochodu.

czytaj więcej »