Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

DOBRY START MARKI DS

21/07/2014. Kategoria: Marka

WYNIKI HANDLOWE NA ŚWIECIE – I PÓŁROCZE 2014

Osiągnięcie 63 800 sprzedanych na świecie pojazdów spod znaku DS w pierwszym półroczu 2014 roku dowodzi,
z jaką dynamiką rozwija się francuska Marka premium. Taki trend DS zawdzięcza wzrostowi sprzedaży w Chinach (16% światowej sprzedaży), dzięki czemu może oprzeć się niesprzyjającym tendencjom w Europie, gdzie rynek premium maleje. Pierwsza połowa roku podporządkowana była wprowadzaniu nowości. W drugiej połowie roku Marka DS nie ma zamiaru zmniejszać rozpędu. Debiut DS 3 i DS 3 CABRIO z nową identyfikacją świetlną obejmującą trzy moduły LED oraz jeden ksenonowy, nowe serie limitowane, nowe silniki oraz wprowadzenie do sprzedaży pierwszego SUV-a z tej serii w Chinach już we wrześniu.