Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

MODELE DS 4 I DS 9 MOŻNA TERAZ ZOBACZYĆ Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

22/12/2021. Kategoria: Marka

• Zaawansowane technologiczne, wyrafinowane modele DS 4 i DS 9 można od teraz oglądać w nowej, cyfrowej oprawie DS WEB AR opracowanej przez DS Automobiles.
• Technologia interaktywnej rozszerzonej rzeczywistości 3D pozwala zobaczyć oba modele w realnym otoczeniu.
• Aplikacja DS WEB AR pozwala uczestniczyć w całkowicie immersyjnym doświadczeniu.

DS WEB AR umożliwia oglądanie modeli DS 4 i DS 9 z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki tej technologii można umieszczać w czasie rzeczywistym oba najnowsze modele DS Automobiles w realnym otoczeniu - na ulicy, na drodze czy też w garażu.


Obrazy 3D są nakładane w czasie rzeczywistym na otoczenie filmowane przy pomocy smartfona. W ten sposób można zwizualizować DS 4 i DS 9 nawet w skali 1:1, uzyskując efekt całkowitej immersji.


DS WEB AR umożliwia wizualizację DS 4 lub DS 9 na jednolitym tle bądź też, dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości, wkomponowanie w otoczenie poprzez zmianę skali aż do 1:1. Klienci mają też możliwość skonfigurowania własnej wizualizacji na stronie dsautomobiles.fr i zamówienia jazdy testowej.

 

Okres pandemii przyniósł duże zmiany w funkcjonowaniu społeczeństwa i prawdziwą rewolucję w zrachowaniach konsumenckich. Czasowe zamknięcie DS STORES w 2020 roku zmotywowało nas do poszukiwania nowych rozwiązań. Rozszerzona rzeczywistość umożliwia wywołanie wrażenia prezentacji modeli „jak w realu” niezależnie od tego, czy robimy to zdalnie czy w DS STORES. Połączenie innowacyjnego rozwiązania z wykorzystaniem kodu QR jest w pełni zgodne z nowym trendem, który doskonale wpisuje się w świat know-how i zaawansowanych technologii DS Automobiles. Od dziś nasi klienci mają możliwość odkrywania modeli DS 4 i DS 9, a już wkrótce dostępne będą kolejne prezentacje!”
Matthieu ZERAFA - dyrektor działu ds. kontaktów z klientami detalicznymi DS i kierownik projektu DS WEB AR