Jeśli chcesz otrzymywać od Citroën Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Citroën Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Citroën Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

ZAGŁOSUJ NA PROJEKT SM 2020

13/03/2020. Kategoria: Marka

- Pięćdziesiąta rocznica debiutu modelu SM, który został zaprezentowany 10 marca 1970 r. w Genewie.
- Nowoczesna wersja SM, symbolu awangardowej stylistyki, zostanie wybrana w ramach konkursu DS DESIGN STUDIO PARIS na „SM 2020”.
- Na kanałach społecznościowych DS Automobiles (Facebook i Twitter) można głosować na jeden z sześciu projektów DS DESIGN STUDIO PARIS.
- W konkursie mogą wziąć udział także inni projektanci – wystarczy opublikować swoje prace na Instagramie lub Twitterze z oznaczeniem @DS_Official i #SM2020.

DS DESIGN STUDIO PARIS, zgodnie z awangardowym podejściem marki, nie przestaje przesuwać granic kreatywności. Kilka dni po premierze DS 9 i DS AERO SPORT LOUNGE, zespół kierowany przez Thierry’ego Metroza stanął przed nowym wyzwaniem – zaprojektowaniem nadwozia „SM 2020”.

SM wpisuje się w tradycje najpiękniejszych francuskich samochodów z ostatniego półwiecza. Jest prawdziwą perełką przemysłu samochodowego i wizytówką know-how DS Automobiles. Podobnie jak model DS z 1955 roku, SM ma duży wpływ na stylistykę DS Automobiles.

Projekty wykonane przez DS DESIGN STUDIO PARIS można już oglądać na oficjalnych profilach DS Automobiles na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grafiki są prezentowane w formie pojedynku – każdego dnia głosuje się na jeden z dwóch projektów.

Zwycięskie projekty z każdego pojedynku wezmą udział w drugim etapie konkursu, podczas którego kluczowe znaczenie będą miały opinie użytkowników serwisów społecznościowych. Ponadto internauci będą mieli możliwość wygrania litografii podpisanej przez projektanta.

Zachęcamy również do publikowania w mediach społecznościowych swoich własnych pomysłów z oznaczeniem @DS_Official i #SM2020.